Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Biznes i Ludzie

Global Innovation Days 2022

Firma Mimaki organizuje w dniach 2-4 marca 2022 roku Global Innovation Days, wirtualne wydarzenie dla klientów i partnerów z branży druku, będącej okazją do nawiązania kontaktów i zdobycia wiedzy. Trzydniowe wydarzenie będzie pełne webinariów i interaktywnych sesji wirtualnych pod hasłem „Innowacje technologiczne”.

więcej »

Początek współpracy

Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital. Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku. Współpraca rozpocznie się wraz z początkiem lutego 2022 roku.

więcej »

Wygrana Trzebiatowa

13. edycja plebiscytu miast Świeć się z Energą dobiegła końca. W trwającej na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 zabawie, internauci wybierali najpiękniej rozświetlone miasta spośród 266 miejscowości z całej Polski. Pierwsze miejsce zdobył Trzebiatów, gromadząc 130 000 głosów.

więcej »

Strefa wystroju wnętrz

Firma Canon zapowiedziała swoją obecność na targach RemaDays, które odbędą się w dniach 16-18 lutego 2022 roku w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. W „Strefie Canon” zaprezentowana zostanie szeroka oferta dla druku dekoracji wnętrz i nie tylko. Wśród prezentowanych nowości od Canon znajdzie się drukarka rolowa Canon Colorado 1650 z technologią UVgel, przeznaczona do cyfrowego druku wnętrz.

więcej »

Podwodna wystawa Digiprint

W drugi weekend stycznia w Deepspot w Mszczonowie otwarto wystawę podwodnych zdjęć, wydrukowanych na maszynach HP Latex. Prace zostały stworzone przez najbardziej uznanych polskich fotografów podwodnych, takich jak Piotr Stós, Irena Stangierska czy Wojciech Pudlarz. Część zdjęć została umieszczona pod wodą pod wodą.

więcej »

Pozytywne prognozy

Firma dentsu opublikowała badanie światowego rynku reklamy Global Ad Spend Forecast, z którego wynika, że po regresie z 2020 odnotował on znaczące wzrosty, a i prognozy na rok w większości przypadków 2022 zdają się zapowiadać pozytywnie. Do najszybciej rozwijających się rynków reklamy w 2022 będą należeć Indie (wzrost 14,6%), Stany Zjednoczone (14,0%) i kraje CEE (11,4%).

więcej »

Print in Motion

Fespa rozpoczęła kampanię promocyjną Global Print Expo 2022 i European Sign Expo 2022, które odbędą się w tym roku w Berlinie. Hasło przewodnie kampaniiExperience Print in Motionma za zadanie podkreślić, że pomimo wyzwań ostatnich dwóch lat, branża druku wciąż się rozwija, tak jak towarzyszące jej technologie.

więcej »

Finałowy etap

Regionalny etap plebiscytu Świeć się z Energą zakończył się. Internauci oddali łącznie prawie 508 tys. głosów i wybrali 16 najpiękniej świątecznie oświetlonych miast w całej Polsce. Każda z miejscowości zdobyła na dobroczynne cele warte 10 000 zł zestawy energooszczędnych sprzętów. Kolejny etap to walka o tytuł „Świetlnej stolicy Polski” i dodatkową pulę nagród, w tym instalację fotowoltaiczną.

więcej »

Przygotowania trwają!

W odpowiedzi na sytuację epidemiczną w Polsce, organizatorzy targów RemaDays Warsaw potwierdzili datę wydarzenia, które odbędzie się w dniach 16-18.02.2022 w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Jak podkreślają, przygotowania do targów idą pełną parą, a że uczestnictwo w targach potwierdziło już ok 450 wystawców z 17 krajów.

więcej »

Labo Print wyróżniony

Firma Labo Print została wyróżniona tytułem Solidny Pracodawca Roku 2021. Program wyłania, honoruje i promuje najlepszych pracodawców w Polsce. Specjalnie powołana komisja konkursu, ocenia między innymi politykę personalną, dbałość o bezpieczeństwo i warunki pracy, warunki socjalne, zewnętrzne i wewnętrzne opinie o firmie, dynamikę zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat, ścieżkę kariery, a także działania podejmowane na rzecz pracowników.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama