Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/biznes_i_ludzie/agencja_mediowa_pkn_orlen.html

Agencja mediowa PKN Orlen i PZU

Na początku września Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował, że PKN Orlen oraz PZU otrzymały zgodę na utworzenie wspólnej agencji mediowej o nazwie Sigma Bis. Nowa agencja ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej. Spółka ma w planach negocjowanie i zakup czasu oraz przestrzeni reklamowej, a także badania skuteczności aktywności reklamowej w mediach. Koncentracja nie ograniczy konkurencji. To kolejny etap procesu, o którym informowano pod koniec lipca. Wtedy obie firmy poinformowały, że jednym z kolejnych pól współpracy, obok działań związanych z wprowadzeniem PPK czy projektów CSR, będą właśnie zakupy usług marketingowych i reklamowych. Warto dodać, że już kilka lat temu, po wygranych wyborach, rząd planował stworzenie państwowego domu mediowego. Obsługiwałby on największe spółki Skarbu Państwa, takie jak Lotos, Orlen, PKO czy PZU. Pomysłu w tamtym kształcie nie zrealizowano, bo jego autor, ówczesny minister skarbu Dawid Jackiewicz stracił stanowisko. Już niedługo okaże się jak powstanie nowej, niemal państwowej agencji wpłynie na rynek mediowy w Polsce.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć