|
© Biedronka
|
Jeronimo Martins Polska Biedronka dołącza do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Jako członek Rady Reklamy będzie aktywnie uczestniczyć w działaniach wspierających samoregulację i tworzenie odpowiedzialnych przekazów reklamowych w polskiej przestrzeni medialnej.
Jeronimo Martins Polska jest właścicielem sklepów Biedronka - największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 3115 sklepów zlokalizowanych w ponad 1100 miejscowościach i jest obecna na polskim rynku od 25 lat.
„Wspieramy inicjatywy związane z tworzeniem odpowiedzialnych przekazów reklamowych, stąd nasza obecność w organizacji mającej taki cel statutowy. Dbałość o rzetelne informowanie klientów i stosowanie najlepszych praktyk jest dla nas istotnym celem, który zakładamy jako podstawę naszej komunikacji” – mówi Beata Jankowiak, członkini zarządu i dyrektorka Działu Marketingu Jeronimo Martins Polska.