Digital Signage & LED

Trójstronny wyświetlacz dla J Resort. Spektakularne obrazy

Daktronics we współpracy z Yesco, wyprodukował i zainstalował nowe wyświetlacze LED dla J Resort w Reno w stanie Nevada. Projekt został niedawno ukończony, a oznakowanie spektakularnie rozjaśnia okolicę.

więcej »

Avocor i Rise Vision. Strategiczne partnerstwo

Avocor nawiązał strategiczne partnerstwo z Rise Vision, spółką zależną AUO Display Plus (ADP) oraz liderem rynku oprogramowania do digital signage. Wspólna realizacja połączy możliwości wyświetlaczy Avocor z angażującą i dynamiczną funkcjonalnością oprogramowania do digital signage Rise Vision. Dzięki temu klienci otrzymają narzędzie do łatwej komunikacji w przestrzeniach publicznych.

więcej »

Pierwszy projektor od LG. Niespotykane wrażenia wizualne

Pierwszy projektor Digital Signage firmy LG zapewnia niespotykane wrażenia wizualne. Zaprojektowany z myślą o różnych środowiskach, nowy LG ProBeam może produkować duże obrazy o wysokim stopniu jasności, aby stworzyć prawdziwie panoramiczne i wciągające wrażenia wizualne.

więcej »

Cyfrowe muzeum w Normandii. Współczesna rekonstrukcja historii

W Arromanches-les-Bains przy pomocy projektorów Panasonic powstało cyfrowe muzeum upamiętniające historyczne lądowania w Normandii. Aby zapewnić wierne odtworzenie wydarzeń wykorzystano wiele różnych cyfrowych technik.

 

więcej »

Technologia Crystal-LED. Ekran LED w centrum kryzysowym

Tureckie centrum kryzysowe AKOM wykorzystuje technologię Sony Crystal-LED z imponującym wyświetlaczem o wymiarach 972,8cm na 410,4 cm. Centrum w Stambule odpowiada za dostarczanie informacji na temat wszelkich klęsk żywiołowych, technologicznych lub spowodowanych przez człowieka w celu zminimalizowania ich ewentualnych negatywnych skutków. AKOM jest modelem dla wielu podobnych organizacji w kraju.

 

więcej »

Samsung cyfryzuje luksusowy resort. Hipnotyzujący hotel w Dubaju

Atlantis The Royal w Dubaju, jeden z najbardziej luksusowych hoteli na świecie, został niedawno wyposażony w wyświetlacze technologii premium marki Samsung . Ekrany ubogaciły przestrzenie o surrealistyczne, hipnotyzujące obrazy.

więcej »

Kampania na ekranach Clear Channel. Potencjał Programmatic DOOH

W czerwcu na ekranach Digital Out Of Home należących do Clear Channel Poland pojawiła się kampania IPG Mediabrands realizowana w modelu Programmatic Guaranteed. Realizacja kampanii tego typu na nośnikach reklamy zewnętrznej to rozwiązanie, które optymalizuje potencjał medium, zwiększając precyzję targetowania, elastyczność planowania, możliwość personalizacji reklam, automatyzację procesu zakupu i modyfikacji kampanii w czasie rzeczywistym. 

więcej »

Nowy wymiar reklamy. Kampania „0.0 Przeciwwskazań”

Reklama bezalkoholowego piwa Tyskie zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED, która tworzy kontekstowa kampania zasięgowa.

więcej »

Otwarty dostęp dla Initiative i UM. Model private deal od AMS

AMS wprowadził zakup programatyczny Digital OOH w modelu private deal i rozpoczął współpracę z grupą Mediabrands i należącymi do niej agencjami mediowymi: Initiative i UM. Agencje promują swoich Klientów, wykorzystując otwarty dostęp do system zakupu i emisji DOOH z możliwością samodzielnej obsługi kampanii z gwarancją cen wszystkich formatów.
 

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama