Digital Signage & LED

Łączy nas #Niepodległa

W Święto Niepodległości 11 listopada na ekranach digital OOH w całej Polsce co kwadrans wyświetlany był tekst Hymnu „Mazurka Dąbrowskiego” w formie karaoke. Każdy chętny przechodzeń mógł dołączyć do wspólnego śpiewania i świętowania.

więcej »

Modnie w 3D

Marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię na nośnikach Digital OOH firmy Braughman Group. Przedstawione na nich zdjęcia prezentują najnowszą kolekcję marki Aquazzura. Animacje zdjęć pojawiające się na nośnikach nawiązują do estetyki wodnej.

więcej »

#ClimateClock

Na ekranach zainstalowanych w centrum Warszawy pojawił się zegar, który transmituje odliczanie do katastrofy klimatycznej. Akcja stanowi odpowiedź na międzynarodową inicjatywę #ClimateClock tworzoną przez aktywistów z całego świata. Pierwszy tego typu zegar uruchomiono w Nowym Jorku, podobne działają m.in. w Glasgow czy Seulu.

więcej »

Bądź FassOff!

Fundacja „Dom w Łodzi” we współpracy z Kompanią Piwowarską rozpoczęła trzecią edycję kampanii społecznej pod nazwą FassOff pt. „Nie wierz w bajki. Nie pij w ciąży!”. Akcja ma miejsce w dedykowanej sieci digital signage zlokalizowanej w prywatnych przychodniach TVPharma premium.

więcej »

“We are back”

Legia Warszawa rozpoczęła grę w fazie grupowej Ligi Europy UEFA 2021/2022. Z okazji powrotu do grona uczestników europejskich rozgrywek, polski klub rozpoczął kampanię billboardową „We are back”.

więcej »

Life’s Good

Na cyfrowych billboardach znajdujących się na nowojorskim Times Square i londyńskim Piccadilly Circus rozpoczęto wyświetlanie zwiastuna filmu Life’s Good, zrealizowanego przez reżysera Jacksona Tisiego przy wsparciu LG Electronics. W nadchodzących tygodniach obraz prezentowany będzie również na wybranych festiwalach filmowych.

więcej »

#PoPierwszeJestemSportowcem

Na sieci nośników DOOH Warexpo w centrum Warszawy, przy okazji trwania trwania Igrzysk Paraolimpijskich, pojawiła się kampania społeczna #PoPierwszeJestemSportowcem Fundacji Kulawa Warszawa. Celem projektu jest pokazanie, że sportowcem może być zarówno osoba z niepełnosprawnością, jak i bez niepełnosprawności.

więcej »

Nowe funkcje przystanków

AMS wprowadza na  przystankach Warszawskiego Transportu Publicznego cyfrowe citylighty. W pierwszym etapie pilotażowego programu pojawią się one w 15 lokalizacjach. Dzięki temu rozwiązaniu podczas miejskich podróży pasażerowie zyskają dostęp do szczegółowych informacji o przejazdach w formie interaktywnej oraz przydatne treści za sprawą autorskiego kanału informacyjnego Cityinfo.

więcej »

Samsung The Wall

Firma Samsung wprowadziła na rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Jak podkreśla producent, ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną elastyczność prezentacji treści oraz został wyposażony w nową technologię przetwarzania AI, zwiększoną częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz, odtwarzanie Simple 8K i zapewnia wiele możliwości instalacji.

więcej »

Classic horror story

Netflix zaskakuje kolejną kampanią marketingową swojej nowej produkcji. Tym razem odbyła się ona na ulicach Mediolanu i dotyczyła premiery filmu „Klasyczny horror” („A Classic Horror Story”) dostępnej na platformie streamingowej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama