Digital Signage & LED

Eko inicjatywa AMS

Pracownicy AMS zebrali 840 litrów śmieci w ramach akcji sprzątania Rezerwatu Jeziorko Czerniakowskie. Eko inicjatywa zorganizowana przez agencję promuje uruchomienie systemu Digital Indoor w Warszawie, które nastąpiło w lipcu w galerii Sadyba Best Mall.

Podczas akcji uczestnicy nie tylko posprzątali otoczenie rezerwatu przy Jeziorku Czerniakowskim, ale także poznali historię okolicy.

więcej »

Nowy towarzysz podróży

Firma Ford opatentowała nowy system wyświetlania przydrożnych billboardów na ekranie znajdującym się wewnątrz auta. Do tego celu producent panuje wykorzystać kamery, obecnie używane w wielu pojazdach m.in. w celu ułatwiania autonomicznej jazdy i manewru parkowania, które na bieżąco będą rejestrować nośniki reklamy zewnętrznej.

więcej »

“Here to Stay”

Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.

więcej »

OOH na nieboskłonie

Firma Bilibili postanowiła przenieść kampanie reklamową ponad ziemię, umieszczając promocję najnowszej gry komputerowej „Princess Connect Re: diving” na niebie. Kampania była realizowana w Szanghaju i polegała na umieszczeniu na niebie ogromnego kodu QR, który oglądający mogli zeskanować.

więcej »

Digital Indoor w Klepierre

Firma AMS została wyłącznym operatorem cyfrowych nośników indoorowych w sieci Klepierre. Dzięki temu oferta Digital OOH firmy powiększyła się o Warszawę, Poznań, Lublin, Rudę Śląską i Rybnik, oferując klientom ofertę nośników Digital Indoor w formacie 65”.

więcej »

Nieograniczone efekty wizualne

Firma Panasonic wprowadziła na rynek rozwiązanie do mapowania projekcyjnego w czasie rzeczywistym, które daje znacznie szersze spektrum możliwości kreatywnych dzięki sprawnemu połączeniu rzeczywistości ze światem cyfrowym.

więcej »

#AMSwelcomeBACK

Oferta AMS Digital Indoor powiększyła się o kolejne aglomeracje. Tym samym liczy ona już 31 lokalizacji w całej Polsce i jest największą na rynku ofertą cyfrowych nośników o formacie 65 cali. Rozszerzeniu sieci Digital Indoor towarzyszy oferta specjalna dla klientów #AMSwelcomeBACK.

więcej »

Oświecenie 10000 nitów

Firma Absen, będąca producentem diod LED, wprowadziła na rynek nową serię wyświetlaczy LED o nazwie Aurora, zaprojektowane do użytku w średnich i dużych instalacjach DOOH.

więcej »

GIF w przestrzeni miejskiej

Od kwietnia klienci AMS mogą skorzystać z oferty Dynamic Backlight w ośmiu największych polskich aglomeracjach. Większy zasięg geograficzny jako pierwszy wykorzystał Tic Tac, promując swoją nowość Tic Tac Fresh+.

więcej »

Ożywione arcydzieła

Agencja Screen Network uruchomiła na swojej ogólnopolskiej sieci ekranów Digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”, w ramach której emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama