Informacja na każdym krokuData publikacji: sierpień 2013
Infokioski coraz częściej wypełniają przestrzeń publiczną, pojawiając się w takich miejscach, jak centra handlowe, punkty informacji turystycznej, muzea, dworce, galerie czy banki. Są doskonałą alternatywą dla obecnych drukowanych form prezentacji, np. plakatów czy standów.
Nowoczesny design i szeroka gama kolorystyczna sprawiają, że urządzenia te wpasowują się w współczesną architekturę miast i budynków. Głównym zadaniem infokiosków jest przekazywanie różnorodnych treści informacyjnych, sprzedażowych czy reklamowych, a łatwość obsługi sprawia, że przekaz ten jest atrakcyjny i zachęcający. Infokiosk jest doskonałym nośnikiem reklamy, ponieważ wszystkie jego elementy mogą być całkowicie spersonalizowane: kształt, forma, kolorystyka, dodatkowe urządzenia peryferyjne oraz oprogramowanie systemowe. Kioski multimedialne nie są ograniczone lokalizacją, występują w wersji zewnętrznej i wewnętrznej, mogą funkcjonować jako urządzenia wolnostojące lub – w przypadku braku miejsca – naścienne. Najatrakcyjniejszymi i najnowocześniejszymi nośnikami informacji są dziś wielkoekranowe totemy o przekątnej ekranu 46 cali i większej. Digital signage pozwala dotrzeć do bardzo szerokiej liczy odbiorców, zatem jest idealnym rozwiązaniem w miejscach o sporym natężeniu ruchu. Duża powierzchnia ekranu sprawia, że interakcja z odbiorcą jest dynamiczna i precyzyjna, a prezentowane treści przyciągają wzrok znacznie skuteczniej niż wszelkie formy drukowane. Bogatą gamę infokiosków można znaleźć w ofercie firmy iMedia, która jest jednym z czołowych producentów wielkoekranowych totemów zewnętrznych wolnostojących i naściennych. Potwierdzeniem wiodącej pozycji tej firmy są na przykład urządzenia wyprodukowane dla Polskiej Organizacji Turystycznej, znajdujące się w Punktach Informacji Turystycznej w całej Polsce. „Nasza firma zajmuje się produkcją infokiosków i totemów multimedialnych od ponad 12 lat; jesteśmy jednym z największych producentów tego typu urządzeń na polskim rynku” – mówi Przemysław Piątek, dyrektor handlowy iMedia. „Nasze bogate doświadczenie pozwoliło na poszerzenie oferty nie tylko o kolejne modele infokiosków, ale także o zupełnie nowatorskie urządzenia prezentacyjne z serii Active Vision, które skierowane są do klientów poszukujących innowacyjnych i nietuzinkowych rozwiązań w zakresie prezentacji produktowej”. Z możliwościami multimedialnych urządzeń prezentacyjnych iMedia można zapoznać się na stronie internetowej www.infokioski.pl.
|