Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/digital_signage_led/nowy_towarzysz_podrozy.html

Nowy towarzysz podróży

© Ford

Firma Ford opatentowała nowy system wyświetlania przydrożnych billboardów na ekranie znajdującym się wewnątrz auta. Do tego celu producent panuje wykorzystać kamery, obecnie używane w wielu pojazdach m.in. w celu ułatwiania autonomicznej jazdy i manewru parkowania, które na bieżąco będą rejestrować nośniki reklamy zewnętrznej. Poprzez system informacyjno-rozrywkowy znajdujący się w samochodzie, reklamy będą przenoszone na wyświetlacz w desce rozdzielczej. System ma także udostępniać linki internetowe do produktów oferowanych na billboardach i numerów, które ułatwią użytkownikom pozyskanie dodatkowych informacji na temat oferty pojawiającej się na ekranie. Co więcej, producent mógłby współpracować z agencjami reklamowymi i sieciami reklamy OOH, aby reklamy dostarczane były z wyprzedzeniem, zanim dana reklama znajdzie się w zasięgu wzroku. Pojawia się jedynie pytanie, jak wyskakujące reklamy wpłyną na bezpieczeństwo jazdy i skupienie kierowców na drodze.

« poprzedni   |   następny » « wróć