Media i Komunikacja

Przerwa od zimna. „Take a Brrr” z KitKat

Marka KitKat oddała hołd niesprzyjającym warunkom pogodowym panującym w Wielkiej Brytanii. Twórcy reklamy zewnętrznej wczuli się w sytuację Brytyjczyków, którzy stanęli w obliczu fali chłodu.

więcej »

Unikatowy rebrending. Netia zmienia wizerunek

Netia, jedna z najstarszych polskich marek telekomunikacyjnych, zmieniła swoją identyfikację wizualną. Odświeżony wizerunek nawiązuje do innych kluczowych marek Grupy Polsat Plus, do której należy Netia od 2018 roku.

więcej »

For all Skin Life-Changers. Wyjątkowy przekaz La Roche-Posay

Firma LOréal Polska wystartowała z silną kampanią digitalowo-influencerską dla marki La Roche-Posay, pod hasłem For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze. Jest to pierwsza multibrandowa kampania marki La Roche-Posay w Polsce.

więcej »

Zagrożenia na drodze. Uważaj kierowco!

Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię, której celem jest poprawa bezpieczeństwa na drogach. Za kreację odpowiedzialna jest agencja kreatywno-brandingowa Lotna.

więcej »

McDonalds kreatywnie. Kampania z humorem

Sieć McDonalds wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią Saver Meal Deals stworzoną w ramach istniejącej od ośmiu lat platformy Like Getting Your Mone’s Worth?. Promuje ona oszczędne podejście do wydawania pieniędzy.

więcej »

„Wszystko dobrze”. Nowa odsłona Da Grasso

 

Jedna z największych sieci pizzerii w Polsce Da Grasso zmienia swoją komunikację wizualną. Odświeżone logo, nowe barwy, motyw graficzny i porządek typograficzny to tylko pierwsze kroki w tej zmianie. Da Grasso wprowadza jednocześnie nowe hasło przewodnie: „Wszystko dobrze” oraz nowość w komunikacji z klientami – wlepki.

 

więcej »

Ludzie między książkami. Gra iluzji

Japoński artysta multimedialny Hiroyasu Shimo stworzył instalację multimedialną Entangled (Zaplątani), która przedstawia ludzi uwięzionych między książkami ułożonymi na półce.

więcej »

Lubię tak jak Ty. Radio ZET i Sylwia Grzeszczak

Sylwia Grzeszczak została twarzą nowej odsłony kampanii wizerunkowej Radia ZET. Uwielbiana przez polskich słuchaczy piosenkarka pojawia się w nowych materiałach reklamowych z głównym hasłem kampanii brzmiącym "Lubię tak jak Ty, słuchać Radia ZET".

więcej »

Zimowe Miasteczko Porsche. Świąteczne miejsce postoju

W Elektrowni Powiśle stanęło Zimowe Miasteczko Porsche będące kolejną, niecodzienną inicjatywą salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie. W ramach powstałego miasteczka warszawiacy mogli skorzystać z lodowiska, wziąć udział w inspirujących warsztatach świątecznych i skorzystać z innych fascynujących zimowych atrakcji.

więcej »

Kampania Virgin Mobile. „Tak proste, że weź!”

Marka Virgin Mobile promuje się nowym hasłem – „Tak proste, że weź!”. Jednym z elementów kampanii promocyjnej była akcja stacjonarna w warszawskiej Galerii Młociny.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama