Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

ASP i Ströer

Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie oraz firma Ströer rozpoczęły współpracę w ramach której na wszystkich stacjach drugiej linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad czterdziestu absolwentów tej uczelni. Wystawa jest podsumowaniem dziesięciu lat projektu „Coming Out”, który co roku prezentuje najciekawsze prace dyplomowe absolwentów Akademii. Wybrane kreacje będą rozmieszczone na siedmiu stacjach drugiej linii metra i na ponad miesiąc zajmą wszystkie znajdujące się tam nośniki reklamowe.Za wybór prac i opiekę artystyczną nad wystawą odpowiada Akademia Sztuk Pięknych. Firma Ströer, będąca wyłącznym operatorem nośników reklamowych na drugiej linii metra, jest głównym partnerem i mecenasem inicjatywy. Co ciekawe, specjalnie na potrzeby projektu organizatorzy zaplanowali trasę zwiedzania, sprawiającą każda praca odsyła do następnej. Ścieżka ma ponad półtora kilometra, a obejrzenie całości wystawy może zając nawet cztery godziny. Na każdej kreacji znajdzie się również QR kod, który po zeskanowaniu przeniesie nas na stronę, gdzie można będzie dowiedzieć się więcej o artyście i jego projekcie. Akcja organizowana jest pod honorowym patronatem Prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama