Bezdotykowe menuFirma SpeedPro wprowadziła na rynek bezdotykowe menu InfoLnkX, które pozwala gościom restauracji na składanie zamówienia przy użyciu własnych telefonów, czyniąc zamawianie posiłków bezpieczniejszym w dobie koronawirusa. Produkt można umieścić w punktach o zwiększonej interakcji z klientami, takiej jak stoiska wprowadzające czy stoliki. Wystarczy, że klienci zbliżą swój telefon do specjalnie zaprojektowanej tablicy lub naklejki z czytnikiem, a menu od razu pojawia się na ekranach telefonu. „Wiedzieliśmy, że ta bezdotykowa technologia zmieni wrażenia klientów. Byliśmy w trakcie opracowywania jej już przed pandemią i przyspieszyliśmy jej uruchomienie, aby pomóc firmom w przy ponownym otwarciu i wysiłkach włożonych w poszukiwanie rozwiązań odpowiadającym zasadom dystansu społecznego” - powiedział Larry Oberly, CEO w SpeedPro. Według firmy, bezdotykowe menu nie tylko sprzyja utrzymaniu dystansu społecznego między klientami i personelem, ale także obniży ogólne koszty restauracji poprzez zmniejszenie liczby wydruków menu. Klienci mogą być również kierowani do stron internetowych, plików wideo, plików audio i innych rodzajów komunikacji, co z kolei może pomóc w działaniach marketingowych i utrzymaniu kontaktu z klientami.
|