Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/bmw_ekologicznie.html

BMW ekologicznie

© AMS

Marka BMW rozpoczęła nową kampanię promującą najnowszy model samochodu elektrycznego. W ramach działań marketingowych firma korzysta z ekologicznej oferty firmy AMS, która pozwoli znacznie ograniczyć emisję dwutlenku węgla i podkreślić charakter nowego BMW iX. BMW w najnowszej kampanii postawiło na nośniki AMS z segmentu premium: klasyczne backlighty oraz Dynamic Backlight. Marka wykorzystała w kampanii EKO Backlighty 6x3, zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. Ponadto kampania na EKO Backlightach obejmuje druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem ekologicznych farb lateksowych. Wszystkie materiały na ekologicznych Backlightach są oddawane do ponownego przetworzenia. Wykorzystane w kampanii farby ekologiczne nie deformują materiału i umożliwiają użycie go w innych celach. Plakaty są znacznie lżejsze od tradycyjnych, co ma bezpośredni wpływ na ograniczenie emisji dwutlenku węgla przy transporcie i realizacji kampanii. Ponadto dzięki zastosowaniu zdalnego systemu sterowania możliwe jest wyłączanie oświetlenia na ponad 800 backlightach w godzinach od 1 do 4 w nocy, co pozwala w skali roku ograniczyć emisję o ok. 684 tony.

« poprzedni   |   następny » « wróć