Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/depresja_blizej_niz_myslisz.html

DePresja - bliżej, niż myślisz

© IGRZ

Na autobusach miejskich w Warszawie pojawiły się hasła „dePresja – bliżej, niż myślisz”, będącą tegoroczną odsłoną kampanii „Stop depresji”. Akcja, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland. Została przygotowana w ramach Ogólnopolskiego Dnia Walki z Depresją, który przypada na 23 lutego. W ramach kampanii pod hasłem „Stop depresji” na autobusach miejskich w Warszawie pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania. W czasie kampanii zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim.

« poprzedni   |   następny » « wróć