|
© Benefit Systems
|
Marka MultiSport, należąca do firmy Benefit Systems, zaprezentowała nową kampanię pod nazwą „Gotuj się do sportu”, której ambasadorem został Robert Makłowicz. Słynny krytyk kulinarny zachęca do ćwiczeń w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. Według badania „MultiSport Index Pandemia”, brak dostępu do infrastruktury sportowej stał się przyczyną ograniczenia częstotliwości treningów przez 43 procent aktywnych fizycznie Polaków. Wśród nich aż 74 procent odczuło negatywny wpływ tej zmiany na swoje samopoczucie, 65 procent na zdrowie, a 61 procent na sylwetkę.
Kreacje związane z kampanią pojawią się w mediach społecznościowych oraz w reklamach digitalowych. Drugim elementem kampanii będą spoty radiowe, w których zaprezentowane zostaną proste przepisy na powrót do aktywności fizycznej. Głównym celem kampanii jest przekonanie Polaków, że każdy może znaleźć odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń czy też ulubioną dyscyplinę sportową.