Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/kampania_odpowiedzialny_seks.html

Kampania „Odpowiedzialny seks”

Wytwórnia Pernod Ricard nawiązała współpracę z RAINN, największą w USA organizacją zajmującą się zwalczaniem przemocy seksualnej, aby stworzyć kampanię „#SexResponsibly”, która ruszyła w te Walentynki. Akcja związana jest z zaskakującymi danymi o tym, że co 73 sekundy Amerykanin/ka jest atakowany seksualnie – często wiąże się to z niewłaściwym spożywaniem alkoholu – dlatego Absolut poczuł się zobowiązany do podjęcia kroków w celu zwalczania tego problemu. Za każdy retweet kampanii na Twitterze czy udostępnienie na Facebooku Absolut przekaże RAINN 1 dolar. Akcja prowadzona jest nie tylko w Internecie, ale też na billboardach.

« poprzedni   |   następny » « wróć