Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/kampania_w_harmonii_z.html

Kampania w harmonii z przyrodą

Wraz z trwającym latem, firma Palmolive rozpoczęła swoją muralową kampanię. Piękne obrazy, pełne ciepłych kolorów i umiejscowione w otaczającej budynki zieleni, można oglądać w czterech dużych miastach: w Poznaniu, Warszawie, Łodzi oraz Gdańsku. Autorem i wykonawcą kampanii jest firma Braughman Group Media. Została ona wykonana przez 20 młodych polskich artystów. „Murale oddają główną emocję marki Palmolive – „peacefulness”. Jesteśmy dumni i szczęśliwi, że Braughman Group Media mógł zrealizować projekt, w którym wielkoformatowe nośniki reklamowe w formie murali harmonijnie zgrywają się z przestrzenią wokół nich” – powiedział Konrad Kostrzewa, development director w Braughman Group Media. Oprócz zareklamowania swoich produktów, akcja ta ma zachęcić do kontaktu z naturą. Dlatego też na malowidłach zostały przedstawione matka z córką, integrujące się z przyrodą.

« poprzedni   |   następny » « wróć