Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/kontrowersja_za_kontrowersja.html

Kontrowersja za kontrowersją

© Fundacja Nasze Dzieci Kornice

W miastach w całej Polsce pojawiły się nowe billboardy Fundacji Nasze Dzieci Kornice. Billboardy przedstawiają rysunek hostii i kielicha z napisem „Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie”, które wyglądają, jakby były wykonane przez dziecko. Nie wiadomo dokładnie, jaki jest cel tej kampanii, i ile mogła ona kosztować. Wiadomo natomiast, że jej twórcy od dawna promują w przestrzeni publicznej postulaty środowisk pro-life. Fundacja już wcześniej zasłynęła z kontrowersyjnych billboardów antyaborcyjnych, na których przedstawione zostało dziecko w łonie matki w kształcie serca czy zdjęcia nóżek dziecka w 11. tygodniu ciąży. Celem najnowszej kampanii jest promowanie trzech filarów, którymi kieruje się fundacja: edukacja, wiara i zdrowie. Co ciekawe, założycielem fundacji jest Mateusz Kłosek, będący właścicielem firmy Eko-Okna, której billboardy z cytatami Jana Pawła II można było jeszcze niedawno oglądać na polskich ulicach.

« poprzedni   |   następny » « wróć