Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

L’Oréal Paris. Mural z lekcjami wartości

© L Oreal Paris

W centrum Warszawy powstał nowy, inspirujący mural. Jest to tablica, na której wypisane są rozwinięcia słynnego hasła L Oreal Paris „Jestem tego warta”. Mural jest częścią kampanii „Lekcje Wartości”. L Oreal Paris przekonuje w niej, że człowieka nie definiuje ani wygląd, ani opinia innych. Piękno każdej osoby pochodzi z jej wnętrza, a slogan „Jestem tego warta” dla każdego może znaczyć coś zupełnie innego.

 

Wszystkie slogany to osobiste przekazy. Nie stworzyli ich specjaliści od marketingu, ale społeczność skupiona wokół marki. Zdania zostały wyłonione w ramach konkursu na fan pageu L Oreal Paris na Facebooku, do którego zgłoszenia przysłało 580 osób z całej Polski. Zadaniem uczestników było dokończenie słynnego hasła: „Jestem tego wart/warta, bo…”. Na muralu znalazło się 17 cytatów, a niektóre z nich to „Codziennie mierzę się z własnymi słabościami”, „Żyję tak, że każdego ranka z dumą spoglądam w lustro” czy „Zaczęłam słuchać siebie, zamiast spełniać oczekiwania innych”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama