L’Oréal Paris. Mural z lekcjami wartości

© L Oreal Paris

W centrum Warszawy powstał nowy, inspirujący mural. Jest to tablica, na której wypisane są rozwinięcia słynnego hasła L Oreal Paris „Jestem tego warta”. Mural jest częścią kampanii „Lekcje Wartości”. L Oreal Paris przekonuje w niej, że człowieka nie definiuje ani wygląd, ani opinia innych. Piękno każdej osoby pochodzi z jej wnętrza, a slogan „Jestem tego warta” dla każdego może znaczyć coś zupełnie innego.

 

Wszystkie slogany to osobiste przekazy. Nie stworzyli ich specjaliści od marketingu, ale społeczność skupiona wokół marki. Zdania zostały wyłonione w ramach konkursu na fan pageu L Oreal Paris na Facebooku, do którego zgłoszenia przysłało 580 osób z całej Polski. Zadaniem uczestników było dokończenie słynnego hasła: „Jestem tego wart/warta, bo…”. Na muralu znalazło się 17 cytatów, a niektóre z nich to „Codziennie mierzę się z własnymi słabościami”, „Żyję tak, że każdego ranka z dumą spoglądam w lustro” czy „Zaczęłam słuchać siebie, zamiast spełniać oczekiwania innych”.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama