|
Opis osoby |
W Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej można zobaczyć wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji, przykuwając uwagę przechodniów. Mural powstał w ramach kampanii makaronów klasycznych Lubella i wpisuje się w tegoroczne działania marki pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji” zainaugurowane na początku 2024 roku. Tradycyjna forma muralu została wzbogacona o innowacyjne rozwiązanie - efekt motion. Dzięki niemu, po zmroku mural zyskuje nową odsłonę - na ścianie budynku rozświetlają się neony, a wnętrze domowych restauracji na muralu Lubelli ożywa, wypełniając się ruchem. Za realizację tej wyjątkowej odsłony kampanii odpowiadają agencje reklamowe Feeders, DDOB i Good Looking Studio, a także dom mediowy Starcom.