Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/outdoor_z_recyklingu.html

Outdoor z recyklingu

© Nestlé

Od 2021 roku firma Nestlé w Wielkiej Brytanii będzie używać papier pochodzący z recyklingu w swoich kampaniach outoorowych. W ramach wspólnego zobowiązania Nestlé i agencji reklamowej Posterscope, wszystkie plakaty będą wykonane w oparciu o ekologiczne techniki drukowania na papierze w 100 procentach pochodzącym z recyklingu. Kampanie marki Nestlé wykorzystujące nowy format reklamy obejmą promocję produktów marek Polo, KitKat, Quality Street i Nescafé. Wykorzystanie papieru pochodzącego z recyklingu w kampaniach OOH było możliwe po miesiącach badań badawczo-rozwojowych, które potwierdziły zachowaną jakość materiału z recyklingu. Tym samym producent jest pierwszą firmą w kraju, która do swoich kampanii reklamowych będzie korzystać z papieru pochodzącego z recyklingu.

« poprzedni   |   następny » « wróć