Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/pocalunek_rywali.html

Pocałunek rywali

W Finlandii pojawiły się billboardy fast-foodowej sieci Burger King w ramach tygodnia Helsinki Pride. Przedstawiają one króla burgerów całującego się z Ronaldem McDonaldem, ikoną sieci McDonald’s. Kampania jest nie tylko wyrazem sympatii pomiędzy sieciami, które nieustannie ze sobą rywalizują, ale również promuje równość i wolność bycia niezależnie od pochodzenia czy orientacji. Głównym mottem kampanii jest hasło „Miłość zwycięża wszystko”. Jak twierdzi Kaisa Kasila, menadżer Burger Kinga w Finlandii, marka zawsze opowiadała się za równością, miłością i prawem każdego do bycia takim, jaki jest. A poprzez ukazanie pocałunku dwóch rywalizujących ze sobą firm, Burger King chciał pokazać, że miłość zawsze zwycięża.

« poprzedni   |   następny » « wróć