Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/retargeting_w_swiecie_ooh.html

Retargeting w świecie OOH

© AMS Digital

Firma AMS wprowadza nowość do swojej oferty - kampanie retargetingowe, które można uruchomić nie tylko w ramach działań prowadzonych online, ale również w synergii z ofertą Digital OOH AMS. Jak podkreśla dostawca rozwiązań w obszarze reklamy, rozwiązanie zapewnia duży zasięg i większą precyzję w dotarciu do odpowiednich grup celowych, co poprawia efektywność obu kanałów reklamowych (DOOH+mobile).

Retargeting to dotarcie do osoby, która miała wcześniej kontakt z kampanią reklamową, odwiedziła stronę internetową bądź była w określonym miejscu. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online możliwe staje się efektywniejsze wykorzystanie mediów w kampanii reklamowej. Tego typu reklama bazuje na lokalizacji użytkownika opartej o dane z GPS w telefonie. Wykorzystując narzędzia do automatycznego zakupu mediów, można wyświetlić reklamę na smartfonach tym osobom, które znalazły się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należą do określonej grupy celowej.

Dzięki takiemu rozwiązaniu firma ma możliwość przekierowania użytkownika z kreacji reklamowej wyświetlanej na urządzeniu mobilnym na stronę internetową klienta. Dodatkowo poprzez ponowne wyświetlenie kreacji zwiększa się częstotliwość kontaktu z reklamą, budując jednocześnie większą świadomość marki. Możliwość precyzyjnego wyboru grupy, której kampania retargetingowa zostaje wyświetlona, jeszcze większym stopniu wpływa na skuteczność działań.

« poprzedni   |   następny » « wróć