|
© Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie
|
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kilkutygodniową akcję społeczną pod hasłem „Śmierć to nie statystyka”. Akcja skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów, jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na drogach stołecznych oraz głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich - jako skuteczny nośnik umożliwiający dotarcie do grupy docelowej.
„Ze względu na trwającą pandemię w minionym roku zauważalnie spadło natężenie ruchu na stołecznych ulicach. Tym bardziej alarmujące jest, że po raz pierwszy od lat wzrosła liczba osób, które poniosły śmierć w wypadkach drogowych. Warszawa nie pozostaje obojętna. Poprawa bezpieczeństwa to główny priorytet przy wszystkich inwestycjach drogowych. Wiele zależy jednak od samych uczestników ruchu. Dlatego wraz z początkiem marca inaugurujemy nową kampanię społeczną” - mówi Michał Olszewski, zastępca prezydenta m.st. Warszawy.