Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/swiatowy_dzien_walki_z.html

Światowy Dzień Walki z Rakiem

© AMS

Firma AMS włączyła się w obchody Światowego Dnia Walki z Rakiem, który został ustanowiony na dzień 4 lutego. Na nośnikach cyfrowych w 70 miastach Polski prezentowane były materiały edukacyjne przygotowane wspólnie z Onkofundacją Alivia. Celem fundacji było zakomunikowanie znaczenia profilaktyki i wczesnego wykrywania raka w Polsce, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem nowotworów. Łącznie w ciągu trzech dni na nośnikach wyemitowanych zostało ponad pół miliona różnorodnych treści edukacyjnych dotyczących walki z rakiem. Największy zasięg zapewni komunikacja w ponad 270 fitness klubach premium dzięki ekranom Move TV. Na Digital Citylighty na wiatach przestankowych oraz nośniki Digital Indoor w 42 centrach handlowych trafi 6 spójnych kreacji, które odnoszą się do najczęściej występujących nowotworów, jak rak piersi, szyjki macicy, płuc, jelita grubego czy prostaty.

« poprzedni   |   następny » « wróć