Tunelowa reklama
Reklama potrafi być niezwykle spektakularna, jednak aby skutecznie zwrócić uwagę odbiorców potrzebne są coraz ciekawsze pomysły. Szczególnie w kwestii reklamy outdoorowej. Okazuje się jednak, że są tacy, którzy wiedzą, w jaki sposób rzucić się w oczy. Popularna szkocka marka Hendricks Gin postanowiła w nietypowy sposób wypromować swój flagowy trunek – na ścianach i podłodze tunelu stacji Kings Cross w Londynie pojawiły się pachnące ogórkiem i różami grafiki oraz napisy w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Trzeba przyznać, że wejście do tak udekorowanego tunelu robi wielkie wrażenie na odbiorcach i zdaje się przenosić ich do zupełnie innego świata. To nie pierwsza taka niekonwencjonalna promocja marki Hendricks Gin w londyńskim metrze, ale niewątpliwie najbardziej okazała. Firma bowiem wykorzystała ponad siedemdziesięciometrową podłogę oraz ściany tunelu na stacji Kings Cross i umieściła tam niezwykłe plakaty w charakterystycznych dla brandu wiktoriańskich motywach. Nawet jeśli przechodzący byli wpatrzeni w swoje komórki i ignorowali wywieszone wokół reklamy, z pewnością poczuli zapach ogórka i róż, który jest charakterystyczny dla marki. Co ciekawe, wydzielały go billboardy.
|