|
© TVN24
|
Stacja TVN24 wystartowała z drugą odsłoną kampanii pod hasłem „Twoim prawem jest wiedzieć”, organizowanej z okazji 20-lecia kanału. Ma ono podkreślić rolę TVN24, jaką jest przekazywanie sprawdzonych i aktualnych informacji o tym, co dzieje się w kraju i na świecie. Kampania jest obecna na billboardach w całej Polsce, internecie oraz prasie. Oprócz kampanii stacja planuje inne działania marketingowe i redakcyjne, które będą wspierać przekaz, opowiadać o pracy dziennikarzy, tłumaczyć, jak ważne dla praworządności i demokracji są niezależne, a przez to wiarygodne media. Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w lipcu, kiedy to stacja kierowała podziękowania do widzów za wspólne 20 lat. Hasło drugiej części kampanii nawiązuje do historii stacji i jej misji, a także tego, że każdy z nas ma prawo dostępu do wiarygodnych informacji niezależnych od jakichkolwiek nacisków.