W centrum Warszawy pojawił się nowy mural firmy T-Mobile. Malowidło jest nie tylko częścią kampanii rekrutacyjnej operatora i zachęca do rozwoju kariery w magentowych barwach, ale także oczyszcza powietrze ze szkodliwych substancji. Ekologiczny mural o powierzchni 237 m² dzięki użyciu specjalnych farb fotokatalitycznych neutralizuje rozmaite drobnoustroje oraz zanieczyszczenia, w tym groźne dla zdrowia tlenki siarki i azotu. Mural ma także przypominać o roli różnorodności nie tylko w miejscu pracy, ale i poza im, podkreślając, że może być ona wspaniałym źródłem inspiracji, która stanowi o sile zespołu, a nie jego słabości. Jak podkreśla firma, malowidło przedstawiające pięć różniących się od siebie osób, które łączy miłość do technologii, odzwierciedla podejście firmy i jej stosunek do zróżnicowania w dzisiejszym świecie. Z kolei kolor magenty oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość.