|
© Porsche Centrum Warszawa Okęcie |
Okres świąteczno-noworoczny sprzyja reklamom w przestrzeni miejskiej, których celem jest nie tylko stworzenie świątecznej atmosfery, ale przede wszystkim utrwalenie wizerunku marki w najbardziej gorączkowym okresie zakupowym. W tym roku wyjątkową, świąteczną kampanię zaprezentował salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto.
W okresie świątecznym salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie zaprezentował lokalną kampanią ambientową kolekcji Porsche Lifestyle w ramach której w Browarach Warszawskich i Elektrowni Powiśle stanęły nietypowe ekspozycje: Porsche Taycan oraz 911 zapakowane w pudełka znane z kolekcji miniaturowych modeli marki. Oba samochody można oglądać przez szybę imitującą kolekcjonerskie opakowania miniaturowych modeli Porsche. W ramach kampanii powstał także materiał video, nawiązujący do dziecięcych marzeń na temat własnego samochodu. W ten sposób salon zdecydował się promować kolekcję lifestyle’ową.