Poprzez swoją najnowszą kampanię marka Miele, producent wysokiej klasy sprzętu AGD, promuje sztukę pielęgnacji tkanin. Główne hasło kampanii „Troska o Twoje ubrania przez długie lata” kładzie nacisk na zrównoważoną modę, w której równie ważne jak jakość i trwałość noszonej odzieży jest to w taki sposób pielęgnowane są tkaniny.
Nowa kampania firmy, promująca pralki z automatycznym systemem dozowania i przyjazną środowisku technologią EcoDry, przybrała nietuzinkową formę. Jej artystycznym zwieńczeniem jest mural zajmujący powierzchnię blisko 300 m2, który znajduje się vis a vis Politechniki Warszawskiej oraz prestiżowego Centrum Handlowego Plac Unii City Shopping. Uliczne dzieło zostało w 100 procentach namalowane ręcznie przez grupę warszawskich artystów, którzy łącznie pracowali blisko 60 godzin. Innowacyjne malowidło zostało wzbogacone o technologię LED Neon Flex z elementem 3D.
Za prace odpowiadała agencja Braughman Group Media.