Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (WSiP) po blisko 50 latach zmienia swoje logo. To symboliczny początek nowego rozdziału w historii firmy, która w ostatnich latach rozwinęła się w obszarze innowacji edukacyjnych.
|
Opis osoby |
Nowy znak graficzny WSiP uosabia panujące obecnie w edukacji przenikanie się dwóch światów – tradycyjnego (opartego na tradycyjnych książkach) oraz współczesnego (wykorzystującego nowe technologie i rozwiązania cyfrowe). Dlatego też sygnet nowego logo składa się z dwóch elementów: prostokątnego ekranu oraz otwartej książki. Zaprojektowany w ten sposób znak w czytelny sposób obrazuje nie tylko dwa główne filary działalności firmy, ale i jej misję, zgodnie z którą tworzy edukację dla przyszłości. Nowe logo WSiP zostało zaprojektowane przez polskie studio Tofu. Słynie ono z projektów, które nie tylko są oparte na świetnych pomysłach i doskonałej kreacji, ale także głęboko poruszają emocje. Wprowadzenie nowego logo oraz identyfikacji wizualnej będzie przebiegało w kilku etapach. Wszystkie nowo projektowane publikacje oraz materiały edukacyjne będą oznaczane nowym znakiem. Równolegle przez pewien czas, zgodnie z obowiązującymi podstawami programowymi, na rynku będą jeszcze dostępne produkty z poprzednią wersją znaku.