Wrapping

Czysta strefa

Firma Hexis, specjalizująca się w wysokowydajnych samoprzylepnych foliach PVC, PU i lateksowych, od 2013 roku produkuje i sprzedaje również folie z opatentowaną technologią Pure Zone, która w obecnej sytuacji epidemiologicznej może okazać się niezwykle użyteczna.

więcej »

Cięcie folii ochronnych

Avery Dennison Graphics Solutions wprowadza na rynek nowe oprogramowanie do cięcia folii ochronnych. Zostało ono stworzone z myślą o sprzedawcach i instalatorach. Jest przeznaczone do stosowania w połączeniu z folią SPF-XI firmy.

więcej »

Dr Pepper i wrapping

Każdy z nas widział kiedyś samochód lub ciężarówkę z logo Red Bulla czy Coca Coli. Przez całe lato pojawiają się one na festiwalach, koncertach, ale i ulicach. Dla właścicieli aut jest to sposób na zarobek. Ten pomysł przyszedł też do głowy 17-letniej Susan Miller, która właśnie szukała pracy, po tym, jak niedawno ukończyła szkołę.

więcej »

Samochód w zoo

Każda marka stara się zaznaczyć swój charakter, znaleźć nawiązanie, które ją określi. Jaguar to wieloznaczna nazwa. Odnosi się zarówno do samochodu jak i dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że ten zwierzęcy i dziki charakter samochodu można wykorzystać w ciekawej odsłonie kampanii reklamowej.

więcej »

Innowacyjne podejście do oferty

Firma 3M wprowadziła do sprzedaży nowe rozwiązania w segmencie folii do zmiany koloru auta marki 3M serii 3M Wrap Film 2080, które zastępuje folie serii 1080 oraz 1380. Produkty 3M Wrap Film serii 2080 są odpowiedzią na wymagania klientów i potrzeby rynku aplikacji samochodowych.

więcej »

Skuteczne zabezpieczenie grafiki reklamowej

Na pojazdach, tablicach, budynkach, szyldach, podłogach – grafika znajduje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chce się zareklamować produkt lub usługę. Do jej produkcji często wykorzystuje się odpowiednią folię reklamową, która objęta jest gwarancją. Nie oznacza to jednak, że w przypadku złego wydruku koszty zostaną klientowi zwrócone.

więcej »

Lateks prehistorii

kwiecień 2015

Druk może być wielkoformatowy. Dinozaury, w pewnym sensie też takie były. Z tej korelacji, nie do końca oczywistej na pierwszy rzut oka, skorzystało kanadyjskie muzeum Royal Ontario. Razem z HP zrealizowano w nim największy w Kanadzie projekt indoorowy polegający na pokryciu ścian drukami wielkoformatowymi z wizerunkami prehistorycznych gadów. Powierzchnia ekspozycyjna przedsięwzięcia wyniosła ponad 900m2.

więcej »

Aplikacje na asfalcie

Spandex poszerzył serię ImagePefect o adhezyjną folię do aplikacji outdoorowych StreetApp. Materiał można umieszczać na powierzchniach dróg i chodników, a także cemencie.

więcej »

Patrz pod nogi

styczeń 2015

Schody – zwłaszcza ruchome – za pomocą aplikacji foliowych mogą przeobrazić się w nośnik reklamy dający niesamowite możliwości. Twórcze wykorzystanie tej przestrzeni skutkuje kreacjami, które przykuwają wzrok odbiorców i zapadają w pamięć. Przykłady, które tutaj zebraliśmy, są tego najlepszym dowodem.

 

więcej »

Bonjour, Hexis

styczeń 2015

Rok 1989 zapisał się w historii powszechnej jako czas ważnych zmian politycznych. Jednocześnie dla wielu przedsiębiorstw był początkiem świetlanej przyszłości. Dotyczy to również firmy Hexis, którą przed 25 laty założył na południu Francji Michel Mateu. 

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama