Wrapping

Pod prąd

Wrzesień 2012

Personalizacja oraz łamanie wszelkich schematów i standardów wizualnych to obecnie wiodące trendy w sektorze wrapping. Aplikatorzy dostają do rąk zupełnie nowe folie i laminaty teksturowe, które umożliwiają efektywne sprostanie tym wyzwaniom bez względu czy mówimy o brandingu aut, planowaniu nowego wyglądu sklepu czy mieszkania.

więcej »

Potrzebne są dowody

Lipiec 2012

Niekiedy najlepszym sposobem na osiągnięcie optymalnego efektu biznesowego jest współpraca z policją, czego dowiodła firma Lakeside Films Ltd, dystrybutor materiałów do oznakowań drogowych i zabezpieczających.

więcej »

Graffiti bez szans

Lipiec 2012

MACtac wprowadził przejrzystą folię przylegającą o właściwościach antygraffiti: Protect Clear Tag „Easy to Protect & Clean”.

więcej »

Żniwa w pełni

Czerwiec 2012

Okres przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej oraz Olimpiadą w Londynie, to czas żniw i wytężonej pracy dla aplikatorów. Wyścig trwa, a zwycięzcy zgarną nie tylko laury i chwałę, ale też pokaźne budżety. Jest więc o co walczyć.

więcej »

Kalandry do boju

Czerwiec 2012

Avery Dennison wypuścił na rynek nowe produkty z rodziny kalandrowanych, polimerowych winyli do druku atramentowego: Avery MPI 2000 i Avery MPI 2800.

więcej »

Wysoka forma

Maj 2012

Opracowany i wytwarzany na opolskiej linii produkcyjnej laminat podłogowy Profiflex Lam-Pro 4-Floor MPT F120+ uzyskał certyfikat DIN 51130 klasy antypoślizgowości R9. Oznacza, to że laminat ten można stosować w takich miejscach jak banki, schody w szkołach, aptekach, szpitalach, klinikach, sklepach, hipermarketach, restauracjach, itp. Tak więc odbiorcy otrzymali szerokie spektrum zastosowań i możliwych miejsc do promowania produktów czy też umieszczania grafik informacyjnych.

więcej »

Szczelnie oklejeni

Kwiecień 2012

Najnowsze trendy w aplikacjach gruntownie zmieniają komercyjne możliwości wykorzystania materiałów, stosowanych do tej pory głównie do oklejania pojazdów. Konkurs Wrap&Win przeprowadzony przez Avery Dennison Graphics and Reflective Solutions Europe, pokazuje jak kreatywnie można myśleć o oklejaniu praktycznie wszystkiego.

więcej »

Droga usłana gwiazdami

Styczeń 2012

Podczas październikowych targów viscom Düsseldorf odbyła się trzecia edycja konkursu aplikacji samochodowych The European Wrap Star. Do rywalizacji o tytuł gwiazdy oklejania stanęło 36 aplikatorów z całego świata. Ponadto trzydniowym zmaganiom towarzyszyła próba pobicia Rekordu Guinnessa. Spowodowane tym odbywającym się w Niemczech konkursem emocje już opadły, tymczasem zapraszamy na marcowe Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych 3rd Polish Wrap Championship organizowane przez magazyn VISUAL COMMUNICATION.

więcej »

Co z tymi pojazdami?

sierpień 2011

Zdaniem wielu ludzi wakacje są synonimem dalszych lub bliższych podróży. Dla osób przyzwyczajonych do codziennej pracy na najwyższych obrotach, niekończące się godziny spędzone w samochodzie mogą wydawać się udręką. Tymczasem znudzenie pasażerów  oraz mimowolne spoglądanie za okno pojazdu jest najlepszą drogą do sukcesu marketingowców zajmujących się aplikacjami na samochodach.

więcej »

Foliowy zawrót głowy

lipiec 2011

Folie samoprzylepne to obecnie mocno zróżnicowany segment wyrobów o właściwościach często ściśle dedykowanych. Podział przebiega w zależności od wielu parametrów: trwałości, sposobu obróbki, warunków aplikowania i pracy, rodzajów powierzchni oklejanych, przepuszczalności światła, barwy, wykończenia powierzchni i wielu innych. Przedmiotem naszego zainteresowania będą głównie folie barwne przeznaczone do wykańczania powierzchni elementów grafiki przestrzennej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama