Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/content/wrapping/dr_pepper_i_wrapping.html

Dr Pepper i wrapping

Każdy z nas widział kiedyś samochód lub ciężarówkę z logo Red Bulla czy Coca Coli. Przez całe lato pojawiają się one na festiwalach, koncertach, ale i ulicach. Dla właścicieli aut jest to sposób na zarobek. Ten pomysł przyszedł też do głowy 17-letniej Susan Miller, która właśnie szukała pracy, po tym, jak niedawno ukończyła szkołę. Więc kiedy otrzymała SMS od firmy Dr Pepper-Snapple, w którym oferowano zapłatę za oklejenie samochodu reklamami, kobieta była oczywiście zainteresowana. Kilka dni później otrzymała dużą paczkę pocztą. Ku swojemu zdziwieniu znalazła w niej czek z banku na 2500 dolarów. Zgodnie z instrukcjami musiała zdeponować czek – następnie przekazać połowę sumy agentowi zajmującemu się wrappingiem samochodów, a resztę zatrzymać dla siebie. Brzmiało to jak łatwe pieniądze: od 200 do 500 USD miesięcznie, za oklejenie samochodu naklejkami. Wtedy Dr Pepper- Snapple wydał ostrzeżenie, że ta oferta to oszustwo, gdyż nie prowadzi akcji umieszczania reklam na samochodach. Okazało się, że przesłany czek nie był prawdziwym czekiem z banku, ale podrobionym dokumentem, którego zdeponowanie byłoby równoznaczne z zaciągnięciem długu, który należałoby później spłacić. Z pewnością była to prawdziwa lekcja życia dla młodej Amerykanki.

« poprzedni   |   następny » « wróć