Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Interviews

  • Kin(owa)estetyka. Rozmowa z Krzysztofem Dembińskim
  • Wyobraźmy sobie gigantyczną konsolę do gier, dzięki której możliwa jest wspólna rozgrywka dużej grupy osób, na przykład na ekranie kinowym. Niemożliwe?

    więcej »
  • Stawiamy na lateks. Rozmowa z Krzysztofem Woźnicą
  • „HP Latex 360 to przełom, który wprowadza wiele innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii druku cyfrowego. To zmienia nasz sposób pracy i zwiększa jej wydajność”

    więcej »
  • Maszty w górę! Rozmowa z Mateuszem Bartkowiakiem
  • Flagi reklamowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie trzeba wyraźnie wyeksponować przekaz reklamowy. Dzięki dobrze widocznej fladze firma wyróżnia się z tłumu, a klient z łatwością trafia do celu.

    więcej »
  • Misja: sprzedaż. Rozmowa z Martą Kulcak-Boryń.
  • „Środowisko in-store daje ogromne możliwości zastosowania różnych rodzajów materiałów POS w stosunkowo krótkim czasie, dzięki czemu nie ma potrzeby planowania kampanii z wielomiesięcznym wyprzedzeniem. Dodatkowo, dzięki doborowi określonej sieci handlowej, docieramy z komunikatem do konkretnego profilu konsumenta”.

    więcej »
  • Manekin jak żywy. Rozmowa z Zenonem Lasotą.
  • Zwykłe manekiny już się opatrzyły, dlatego w dziedzinie aranżacji przestrzeni handlowej stawia się dziś na niekonwencjonalne rozwiązania. Jednym z nich są pionierskie ruchome manekiny. Więcej o tym ciekawym rozwiązaniu opowiedział nam jego twórca, właściciel firmy Zentronik, Zenon Lasota.

    więcej »
  • Ekran na każdym kroku. Rozmowa z Mariuszem Orzechowskim.
  • Digital Signage w przestrzeni publicznej przybiera formę systemów czysto informacyjnych i służących celom reklamowym. Oba te segmenty przeżywają obecnie rozwój. O tym, jaką rolę pełni DS w przestrzeni publicznej, jakim podlega przemianom i jaka czeka go przyszłość, rozmawialiśmy z Mariuszem Orzechowskim.

    więcej »
  • Ewolucja możliwości. Rozmowa z Dobromirem Maconko.
  • Tegoroczna oferta Samsung w sektorze Digital Signage zaskakuje. Jeszcze niedawno filozofia działania koreańskiego giganta polegała na udostępnianiu kolejnych serii produktów. Obecnie kładzie on nacisk na zupełnie inne aspekty. O tym, co to oznacza w praktyce, opowiedział nam Dobromir Maconko.

    więcej »
  • Amerykański desant. Rozmowa z Davidem Neidellem
  • Arlon to nowa na polskim rynku marka folii samoprzylepnych. Jej dystrybutorem została Lambda. Czym Arlon chce zdobyć polskich klientów oraz jakie stawia sobie cele – o tym rozmawiamy z Davidem Neidellem, dyrektorem firmy na Europę.

    więcej »
  • Każdy był kiedyś amatorem. Rozmowa z Piotrem Jaworowskim
  • Piotr Jaworowski alias Hejz z warszawskiej agencji Ars Thanea jest pierwszym polskim twórcą zaproszonym do TEN by Fotolia. Jego praca „Game On”, opublikowana w listopadzie, zamknęła drugą edycję tego projektu. Na łamach VISUAL COMMUNICATION artysta opowiada o swojej wieloletniej przygodzie z grafiką.

    więcej »
  • Doskonałość nie do wiary. Rozmowa z Michałem Łakomym
  • W jaki sposób postęp technologiczny zmieni digital signage i jaki sektor na tym najbardziej skorzysta? O granicach percepcji oraz trendach branżowych rozmawiamy z Michałem Łakomym z Sharp Electronics Eastern Europe.

     

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Targi drupa przeniesione!

    Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

    Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

    Reklama