Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Interviews

  • Kin(owa)estetyka. Rozmowa z Krzysztofem Dembińskim
  • Wyobraźmy sobie gigantyczną konsolę do gier, dzięki której możliwa jest wspólna rozgrywka dużej grupy osób, na przykład na ekranie kinowym. Niemożliwe?

    więcej »
  • Stawiamy na lateks. Rozmowa z Krzysztofem Woźnicą
  • „HP Latex 360 to przełom, który wprowadza wiele innowacyjnych rozwiązań w zakresie technologii druku cyfrowego. To zmienia nasz sposób pracy i zwiększa jej wydajność”

    więcej »
  • Maszty w górę! Rozmowa z Mateuszem Bartkowiakiem
  • Flagi reklamowe sprawdzają się wszędzie tam, gdzie trzeba wyraźnie wyeksponować przekaz reklamowy. Dzięki dobrze widocznej fladze firma wyróżnia się z tłumu, a klient z łatwością trafia do celu.

    więcej »
  • Misja: sprzedaż. Rozmowa z Martą Kulcak-Boryń.
  • „Środowisko in-store daje ogromne możliwości zastosowania różnych rodzajów materiałów POS w stosunkowo krótkim czasie, dzięki czemu nie ma potrzeby planowania kampanii z wielomiesięcznym wyprzedzeniem. Dodatkowo, dzięki doborowi określonej sieci handlowej, docieramy z komunikatem do konkretnego profilu konsumenta”.

    więcej »
  • Manekin jak żywy. Rozmowa z Zenonem Lasotą.
  • Zwykłe manekiny już się opatrzyły, dlatego w dziedzinie aranżacji przestrzeni handlowej stawia się dziś na niekonwencjonalne rozwiązania. Jednym z nich są pionierskie ruchome manekiny. Więcej o tym ciekawym rozwiązaniu opowiedział nam jego twórca, właściciel firmy Zentronik, Zenon Lasota.

    więcej »
  • Ekran na każdym kroku. Rozmowa z Mariuszem Orzechowskim.
  • Digital Signage w przestrzeni publicznej przybiera formę systemów czysto informacyjnych i służących celom reklamowym. Oba te segmenty przeżywają obecnie rozwój. O tym, jaką rolę pełni DS w przestrzeni publicznej, jakim podlega przemianom i jaka czeka go przyszłość, rozmawialiśmy z Mariuszem Orzechowskim.

    więcej »
  • Ewolucja możliwości. Rozmowa z Dobromirem Maconko.
  • Tegoroczna oferta Samsung w sektorze Digital Signage zaskakuje. Jeszcze niedawno filozofia działania koreańskiego giganta polegała na udostępnianiu kolejnych serii produktów. Obecnie kładzie on nacisk na zupełnie inne aspekty. O tym, co to oznacza w praktyce, opowiedział nam Dobromir Maconko.

    więcej »
  • Amerykański desant. Rozmowa z Davidem Neidellem
  • Arlon to nowa na polskim rynku marka folii samoprzylepnych. Jej dystrybutorem została Lambda. Czym Arlon chce zdobyć polskich klientów oraz jakie stawia sobie cele – o tym rozmawiamy z Davidem Neidellem, dyrektorem firmy na Europę.

    więcej »
  • Każdy był kiedyś amatorem. Rozmowa z Piotrem Jaworowskim
  • Piotr Jaworowski alias Hejz z warszawskiej agencji Ars Thanea jest pierwszym polskim twórcą zaproszonym do TEN by Fotolia. Jego praca „Game On”, opublikowana w listopadzie, zamknęła drugą edycję tego projektu. Na łamach VISUAL COMMUNICATION artysta opowiada o swojej wieloletniej przygodzie z grafiką.

    więcej »
  • Doskonałość nie do wiary. Rozmowa z Michałem Łakomym
  • W jaki sposób postęp technologiczny zmieni digital signage i jaki sektor na tym najbardziej skorzysta? O granicach percepcji oraz trendach branżowych rozmawiamy z Michałem Łakomym z Sharp Electronics Eastern Europe.

     

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

    Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

    Reklama