Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Interviews

  • Nie róbmy z orła karykatury. Rozmowa z Andrzejem L. Włoszczyńskim
  • „Polacy, swoim zwyczajem, do symboli narodowych podchodzą na klęczkach. Zaraz podniesie się lament: »Jezus Maria, ruszają nam symbole narodowe!«. Do nikogo nie dotrze, że nie ruszają, że chcą tylko zrobić porządek, chcą ujednolicić i unormować, żeby nie trzeba się było wstydzić bałaganu. Nie dotrze, że skoro tak czcimy orła, to nie róbmy...

     

    więcej »
  • Wyświetlacz może więcej. Rozmowa z Mariuszem Orzechowskim
  • Digital signage staje się coraz bardziej interaktywny, a systemy potrafią inteligentnie reagować na zachowania odbiorców. O przyszłości i teraźniejszości oprogramowania, sensorów i inteligentnych algorytmów opowiada Mariusz Orzechowski z NEC Displays Solutions, Prezes PDSA.

    więcej »
  • Zmiana upierzenia
  • Mimo iż nazwa ibis najczęściej kojarzona jest z hotelami należącymi do Grupy Hotelowej Orbis, to jej pierwotne znaczenie odnosi się do rodziny ptaków z rzędu pelikanowatych. Zgodnie z założeniami strategii Accor, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.

    więcej »
  • Diagnozy i prognozy
  • Przejęcie News Outdoor Poland, a także zmiany personalne w Zarządzie sprawiły, że pojawiło się wiele spekulacji na temat firmy Ströer.

    więcej »
  • Szum we wnętrzu. Rozmowa z Prezesem Zarządu Touchpoints, Andrejem Modicem.
  • Czym właściwie wyróżnia się indoor? Jakie jest jego miejsce w świecie zdominowanym przez nośniki zewnętrzne? A także, jaka przyszłość czeka przedstawicieli z branży reklamy wewnętrznej? – o wszystkim tym rozmawialiśmy z Prezesem Zarządu Touchpoints, Andrejem Modicem.

    więcej »
  • All Inclusive. Rozmowa z Wiceprezesem Flexvision, Konradem Pawlakiem.
  • Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku nośników cyfrowych, można zauważyć wzrost wymagań i świadomości ze strony klientów oraz spadek liczby dostawców, którzy są w stanie sprostać wymogom technologicznym i biznesowym. Większość dystrybutorów i producentów koncentruje swoją uwagę na samym procesie sprzedaży...

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

    Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

    Reklama