Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Interviews

  • Zdrowszy biznes. Rozmowa z właścicielem firmy, Sławomirem Kot-Zaniewskim.
  • Integart Poland Inc. jest obecnie jednym z czołowych dystrybutorów mediów w segmencie Viscom w Polsce. Działająca od roku 1992 i zatrudniająca 65 pracowników firma realizuje aktualnie sprzedaż poprzez sieć czternastu oddziałów na terenie Polski i oddział w Czechach. Rozpoczyna też właśnie nowy projekt we współpracy z firmą HP. O inicjatywie tej opowiedział nam właściciel firmy, Sławomir Kot-Zaniewski.

    więcej »
  • Dwa dni z Mimaki. Relacja z Mimaki Innovation Days.
  • Prezentacje nowych rozwiązań, pokazy maszyn, branżowe dyskusje i rozmowy handlowe – tak wyglądało spotkanie zorganizowane pod nazwą Mimaki Innovation Days przez firmę Reprograf w ostatnim tygodniu listopada w Sosnowcu.

    więcej »
  • Jesteśmy z najlepszymi
  • Rozmowa z Waldemarem Ściesińskim - Vice Prezesem Zarządu Plastics Group Sp. z o.o.

    więcej »
  • DS otworzył przede mną nowy świat!
  • O rodzącej się w Polsce branży digital signage, o wyzwaniach jakie przed nią stoją i roli NEC Display Solutions w kreowaniu tego procesu z Mariuszem Orzechowskim, dyrektorem polskiego przedstawicielstwa NEC Display Solutions, rozmawiał Adrian Klementowski.

    więcej »
  • Foliomania
  • O tym jak rozwija się polski i zagranicznych rynek aplikacji zewnętrznych z Andrzejem Łaciakiem i Ziemowitem Sosińskim, właścicielami Polskiej Grafiki Samochodowej rozmawiał Adrian Klementowski.

    więcej »
  • Chwilo trwaj!
  • O badaniach pomiaru efektywności digital signage, edukacji rynku i wyzwaniach jakie przed nim stoją, z Mariuszem Stachowiakiem, Product Managerem firmy Pol-TV Multimedia rozmawiał Adrian Klementowski.

    więcej »
  • Design vs. Jola Rutowicz
  • O mocnych i słabych stronach polskiego designu, z Robertem Majkutem, właścicielem firmy Robert Majkut Design, rozmawiał Adrian Klementowski


    VISUAL COMMUNICATION: Jak można podsumować ostatnie 12 miesięcy w polskim designie?

    Robert Majkut: Szczerze mówiąc nie pojawiło się nic, co w spektakularny sposób zmieniłoby polski rynek designu. Powstało kilka ciekawych projektów, kilka dużych instytucji weszło do kraju, szczególnie w sektorze bankowym, ale nie pojawiły się żadne rewolucyjne rozwiązania, które radykalnie przełamałyby obowiązujące standardy. Dla mnie, z pewnością informacją roku była to, że samochód Audi R8 jest zaprojektowany przez polskiego designera, bardzo młodego i zdolnego chłopaka, który tym samym wszedł do elity projektowania samochodowego. To wydarzenie pokazuje, że jeśli posiadamy odpowiednie możliwości, to potrafimy robić fantastyczne projekty. Szkoda, że nie odbiło się to szerszym echem. Zresztą Polacy mają bardzo duży wkład w projektowanie aut. Pracują dla Forda, Fiata czy Jaguara. Mało kto o tym wie, a naprawdę mamy sporo gwiazd w tym biznesie.

    więcej »
  • Widocznie najlepsi
  •  

    O rynku materiałów do wizualizacji graficznych, nowościach i trendach, ze Stevem Adamsem, Country Business Leader w sektorze Display&Graphics 3M Poland, rozmawiała Sylwia Włodarczyk i Łukasz Mikołajczak.

    więcej »
  • Ocena kreatywności


  • O polskim rynku narzędzi niestandardowych z dr Krzysztofem Przybyłowskim, prezesem agencji Cam Media, rozmawiał Adrian Klementowski.

    VISUAL COMMUNICATION: Komunikacja niestandardowa stanowi coraz większą część budżetów planowanych kampanii. Czy z perspektywy kilku ostatnich lat progres ten jest, Pana zdaniem, zadawalający?

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

    Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

    Reklama