Kto pyta, nie błądzi

Data publikacji: grudzień 2014/styczeń 2015

 

 

 

Rzecz się działa na początku ubiegłego wieku. Albert Einstein był wtedy profesorem nadzwyczajnym fizyki teoretycznej na uniwersytecie w Zurychu. Przed końcem roku akademickiego został zapytany przez studentów, z jakich zagadnień będzie egzaminował. Odpowiedział, że z takich samych jak dwanaście miesięcy wcześniej. Zdziwieni żacy odrzekli, że to ogromne ułatwienie! Riposta geniusza była nie tylko krótka, ale i treściwa – pytania są wprawdzie takie same, ale właściwe odpowiedzi mogą być zupełnie inne.

Pytania i próby znalezienia odpowiedzi towarzyszą nam w VISUAL COMMUNICATION od zawsze. W tym wydaniu dotyczą one kwestii związanych z wielkoformatowym drukiem niestandardowym. We Frankfurcie nad Menem, na targach Heimtextil, dociekaliśmy, jak najlepiej wykorzystać druk cyfrowy na tkaninach. Pozostając w tym samym temacie, przenieśliśmy się do Warszawy, gdzie na Dniach Druku drążyliśmy kwestie związane z sublimacją. Byliśmy też w szwajcarskim kantonie St. Gallen oraz w Izraelu, gdzie przypatrywaliśmy się, jak drukują najlepsi. Pytaliśmy też autorów raportu o przyszłość druku UV do 2018 roku, a także koneserów o kanony piękna – związane z drukiem wielkoformatowym oczywiście.

Chcąc od razu uprzedzić pytania osób, które mogą przypuszczać, że nasza ciekawość poznawcza

zatrzymała się jedynie na tematyce związanej z LFP, nadmieniam, że są one w dużym błędzie. Obszerny raport wraz z infografiką dotyczącą największych rynków regionu EMEA w zakresie digital signage jest tego najlepszym dowodem. To prawdziwa perła wizualna i pozycja wręcz obowiązkowa w perspektywie targów ISE.

Spoglądamy również w niedaleką przyszłość komunikacji i pytamy, jak w kontekście najbliższego roku może ona wyglądać. A tych, którzy już nie mogą doczekać się lata, zapraszamy do szukania w naszej galerii wrappingowej odpowiedzi na pytanie, jak zwykłą przyczepę kempingową można zamienić w małe dzieło sztuki. Jak twierdzi klasyk, najciekawsze pytania wciąż pozostają pytaniami. Jednak przekonać się o tym musicie osobiście. Sposoby są dwa. Przewrócić kolejne strony magazynu lub spotkać się z nami osobiście na warszawskich targach RemaDays (hala 4 stoisko A2) lub amsterdamskich ISE, gdzie będziemy wyłącznym

partnerem medialnym tej imprezy z Polski. Do zobaczenia!

 

Dr Łukasz Mikołajczak

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama