Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

VISCOM, międzynarodowa platforma wizualnej komunikacji

Viscom Düsseldorf 2015, czyli Międzynarodowe Targi Komunikacji Wizualnej, to forum, na którym nie może zabraknąć VISUAL COMMUNICATION. Od lat te właśnie targi cieszą się wszak doskonałą renomą.

Viscom Düsseldorf 2015, czyli Międzynarodowe Targi Komunikacji Wizualnej, to forum, na którym nie może zabraknąć VISUAL COMMUNICATION. Od lat te właśnie targi cieszą się wszak doskonałą renomą. Stanowią platformę prezentacji najnowszych technologii oraz strategii, związanych z komunikowaniem wizualnym wszelkiego rodzaju. Szacuje się, że w dniach 4-6 listopada Viscom odwiedzi około 13000 osób, które na powierzchni 11000 m2 będą mogły zapoznać się z ofertą 350 wystawców. W centrum uwagi stanie sześć kategorii, związanych z produkcją, komercjalizacją i świadczeniem usług w dziedzinie promocyjnej komunikacji wizualnej: druk wielkoformatowy, tworzenie oznakowań, projektowanie obiektów, reklama cyfrowa, POS displaye oraz POS opakowania. W ramach Viscom zapoznajemy się zatem z całym arsenałem najnowszych możliwości oferowanych przez wystawców, którzy mają na celu nieustanne ulepszanie mediów służących wizualnej komunikacji.Języczkiem uwagi jest druk wielkoformatowy, który ze względu na swoją skalę umożliwia kreowanie coraz większych obrazów wysokiej jakości, skutecznie przyciągających uwagę. W płynącym zewsząd strumieniu obrazów i wizualnym chaosie, który nas otacza, wielki format zawsze jest w stanie przykuć uwagę. Potencjał LFP (Large Format Printing) określiłabym zatem – w sensie dosłownym i w przenośni – jako monumentalny. Mam nadzieję, Drodzy Czytelnicy, że dzięki lekturze niniejszego numeru VISUAL COMMUNICATION wirtualnie znajdziecie się na targach Viscom w Düsseldorfie i pozwolicie się poprowadzić w kierunku prezentowanych tam branżowych nowości. Poza tym w Newsach zwracamy Waszą uwagę na tak różne aspekty komunikacji wizualnej jak latająca krowa, kampania Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego zatytułowana Nauka jest smart czy wystawa kolaży Jana Dziaczkowskiego w Narodowej Galerii Sztuki Zachęta w Warszawie. Pełne humoru i plastycznego wyczucia kolaże Dziaczkowskiego uzmysławiają, w jaki sposób można tworzyć nowe całości wizualne, bazując na (pozornie?) prostym montażu obrazów, pochodzących często z różnych obszarów komunikacji wizualnej: tzw. sztuki wysokiej i pop kultury. Dowiecie się także, czy tzw. klasa kreatywna jest rzeczywiście tak twórcza jak wskazywałaby jej nazwa? Namawiamy Was również do tego, byśmy wszyscy wyskoczyli z kapci i stali się siostrami. Co to znaczy? Odpowiedź zdradzi Wam niniejszy numer VISUAL COMMUNICATION.

 

 

dr hab. Marta Smolińska / prof. UAP

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama