Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/news/ams_poszerza_oferte_16.html

AMS poszerza ofertę. 16 centrów handlowych EPP

AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP w partnerstwie z firmą iPoster. Po zmianach w ofercie firmy znajdzie się łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.

 

Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30 procent, co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce. Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. Te doskonale znane i doceniane przez klientów lokalizacje charakteryzują się znakomitą odwiedzalnością przez co stanowią dogodny obszar do realizacji celów reklamowych.
W ramach kontraktu w galeriach pojawią się nośniki Digital Indoor o wystandaryzowanym układzie pionowym. Dodatkowo w Galerii Młociny w Warszawie, firma będzie zarządzała 3 nośnikami wielkoformatowymi – Digital Indoor Spectacular.
Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

« poprzedni   |   następny » « wróć