AMS poszerza portfolio Digital Indoor o 16 galerii handlowych EPP w partnerstwie z firmą iPoster. Po zmianach w ofercie firmy znajdzie się łącznie 71 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach zamieszkanych przez około 50% populacji Polski.
Podpisanie umowy z firmą EPP powiększyło pulę centrów handlowych w ofercie AMS o 30 procent, co przekłada się na dostępność reklamową w 71 obiektach handlowych w 22 aglomeracjach w Polsce. Do digitalowego portfolio marki dołączyły m.in. Galeria Młociny w Warszawie, Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu, King Cross Marcelin w Poznaniu, Park Handlowy Zakopianka w Krakowie, Outlet Park w Szczecinie, czy największa w Kielcach – Galeria Echo. Te doskonale znane i doceniane przez klientów lokalizacje charakteryzują się znakomitą odwiedzalnością przez co stanowią dogodny obszar do realizacji celów reklamowych.
|