Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Aż chce się oszczędzać. Biała godzina z ING

Choć ludzie od pokoleń odkładają pieniądze na czarną godzinę to niewiele osób przyznaje, że jest to przyjemne i kuszące. Inaczej rzecz się się ma w przypadku białej godziny, która już samym kolorem sugeruje, że w grę wchodzi całkiem inna kwestia. Biała godzina oznacza nic innego jak pozytywne plany, które  motywują do systematycznego oszczędzania i odkładania pieniędzy na wymarzoną przyjemność.

ING Bank Śląski po raz kolejny chce zainspirować Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co każdy chce, aby się wydarzyło. Instytucja od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnieniu niezależności finansowej dlatego aktywnie wspiera klientów w działaniu zgodnie z ideą asystenckości. Bank podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Wszystko po to, aby klienci mogli skupić się na realizacji swoich planów i robić najważniejsze dla nich rzeczy.
W ramach nowej odsłony kampanii ING Bank Śląski kontynuuje motywacyjną komunikację i proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji.
Promująca kampanię grafika utrzymana jest w zimowym klimacie. Zdjecie przedstawia portret mężczyzny ubranego w zimową kurtkę, który staje oko w oko z niedźwiedziem polarnym. Takie zestawienie ma sugerować, że każde plany, nawet te największe, można zrealizować jeśli tylko stawi się im czoła i podejmie wyzwanie ich spełnienia.
 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama