Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Bardzo duży format

Znana z hasła „bielsze nie będzie” marka zaprezentowała – no właśnie – biały baner, który „trzymają” dwa wielkie spinacze do bielizny. Przekaz jest czytelny ze względu na ugruntowaną pozycję marki; z pewnością reklama nie byłaby skuteczna, gdyby stworzono ją dla producenta wchodzącego na rynek. Jak zagadka, rebus czy kalambur, wywołuje uśmiech na twarzy przechodniów i utrwala przekaz o „nieziemskiej bieli” od producenta proszków do prania, który odziedziczył imię po jednym z aniołów. Reklamę zaprojektowało studio Saatchi & Saatchi.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama