Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/news/be_brave_like_ukraine.html

Be brave like Ukraine

© Warexpo

Warexpo eksponuje na sieci nośników digitalowych treści pomocowe, ale także te będące wyrazem solidarności z Ukraińcami i Ukrainkami, jako #info_hub. W ramach akcji na nośnikach pojawiły się materiały Miasta st. Warszawy, reporterów z Outriders i Grupy Granica, rozmówki polsko-ukraińskie i ukraińsko-polskie, które są projektem realizowanym w ramach OOHlife.org. Nośniki stały się także częścią międzynarodowej kampanii Brave.eu, organizowanej przez Banda Agency i koordynowanej przez Dentsu Polska. Oprócz tego na nośnikach digital signage Warexpo można zobaczyć plakaty ukraińskich artystów i artystek zrzeszonych w stowarzyszeniu Pictoric. Dzięki współpracy z Outriders Warexpo publikuje niezbędne informacje o wydarzeniach w Ukrainie. W pierwszych tygodniach rosyjskiej inwazji można było zobaczyć fotoreportaż Marcina Sudera z walczącego Kijowa. Drugim ważnym partnerem spółki jest Grupa Granica, dzięki tej współpracy Warexpo pokazuje treści skierowane do osób uciekających z Ukrainy. Do udziału w międzynarodowej akcji Be brave like Ukraine, która ma pokazać jak walecznym i dzielnym narodem są Ukraińcy i Ukrainki, spółka została zaproszona przez ukraińską agencję Banda. Kampania odbywa się pod patronatem Ministry of Digital Transformation of Ukraine. Hasła „Be brave like Ukraine” pojawiły się na nośnikach digitalowych Warexpo w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na ekranach Smart Citylight w prestiżowych stołecznych lokalizacjach. Na sieci nośników DOOH można także zobaczyć prace ukraińskich ilustratorów i ilustratorek ze stowarzyszenia Pictoric. Prace emitowane są na ekranach w przejściu między I a II linią metra Świętokrzyska na ekranach LED Space oraz na Smart Citylight w sercu Warszawy.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć