Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Car&Wrap Championship - Mistrz może być tylko jeden

Data publikacji: luty 2017

 

Już po raz siódmy aplikatorzy z całej Polski zmierzyli się w Mistrzostwach Polski w Car Wrappingu. Podczas targów Rema Days stoisko European Media Group – wydawcy magazynu Visual Communication – stało się areną zaciekłych zmagań, które wyłoniły tegorocznego mistrza oklejania. Przez trzy dni czterech zawodników mierzyło się z nie lada wyzwaniami, biorąc udział w konkurencjach testujących ich umiejętności, w tym dokładność, szybkość i kreatywność. Po ukończeniu każdego z zadań jury dokładnie sprawdzało każdy szczegół aplikacji, wychwytując nawet najdrobniejsze błędy i potknięcia – wszystko po to, by wyłonić najlepszego z najlepszych. Bezdyskusyjnym zwycięzcą siódmej edycji Car&Wrap Championship okazał się Michał Słaboszewski z firmy Powerart. Tytuł pierwszego wicemistrza zdobył Marcin Dutka z firmy Wrapteam.eu, natomiast drugim wicemistrzem został Artur Roguski z firmy Artlab. Czwartemu z zawodników, Michałowi Mierzejewskiemu z Megaoklejania, niewiele zabrakło do podium. Partnerami wydarzenia były firmy: Avery Dennison, Plastics Group, Auto Idea oraz Steinel.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama