Car&Wrap Championship - Mistrz może być tylko jeden

Data publikacji: luty 2017

 

Już po raz siódmy aplikatorzy z całej Polski zmierzyli się w Mistrzostwach Polski w Car Wrappingu. Podczas targów Rema Days stoisko European Media Group – wydawcy magazynu Visual Communication – stało się areną zaciekłych zmagań, które wyłoniły tegorocznego mistrza oklejania. Przez trzy dni czterech zawodników mierzyło się z nie lada wyzwaniami, biorąc udział w konkurencjach testujących ich umiejętności, w tym dokładność, szybkość i kreatywność. Po ukończeniu każdego z zadań jury dokładnie sprawdzało każdy szczegół aplikacji, wychwytując nawet najdrobniejsze błędy i potknięcia – wszystko po to, by wyłonić najlepszego z najlepszych. Bezdyskusyjnym zwycięzcą siódmej edycji Car&Wrap Championship okazał się Michał Słaboszewski z firmy Powerart. Tytuł pierwszego wicemistrza zdobył Marcin Dutka z firmy Wrapteam.eu, natomiast drugim wicemistrzem został Artur Roguski z firmy Artlab. Czwartemu z zawodników, Michałowi Mierzejewskiemu z Megaoklejania, niewiele zabrakło do podium. Partnerami wydarzenia były firmy: Avery Dennison, Plastics Group, Auto Idea oraz Steinel.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama