Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Ciężarowy rozmach Coca-Coli

©epoznan

Coca Cola po raz kolejny wystartowała z ciekawą przedświąteczną kampanią promocyjną. Przez Polskę mkną bowiem słynne czerwone ciężarówki, które odwiedzają duże miasta wywołując furorę wśród mieszkańców. W ubiegłą niedzielę ciężarówka pojawiła się na poznańskim jarmarku świątecznym. Wizyta tego wyjątkowego, liczącego sobie 14,5 metra długości pojazdu oświetlonego 160 metrami światełek Led i 6 tysiącami punktów świetlnych wzbudziła furorę wśród mieszkańców. Na Placu Wolności pojawiły się tłumy, które chciały skorzystać z atrakcji organizowanych przez Coca Colę. A było ich sporo. Wymienić można, chociażby, wizytę i zdjęcia w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, możliwość przygotowania prezentu w „fabryce upominków”, czy stworzenie własnej kartki świątecznej ze zdjęciem lub spersonalizowanej puszki słynnego napoju. Z kolei miłośnicy elektroniki mogli doświadczyć niezwykłej przejażdżki saniami świętego Mikołaja przy użyciu okularów VR.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama