Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Ciężarowy rozmach Coca-Coli

©epoznan

Coca Cola po raz kolejny wystartowała z ciekawą przedświąteczną kampanią promocyjną. Przez Polskę mkną bowiem słynne czerwone ciężarówki, które odwiedzają duże miasta wywołując furorę wśród mieszkańców. W ubiegłą niedzielę ciężarówka pojawiła się na poznańskim jarmarku świątecznym. Wizyta tego wyjątkowego, liczącego sobie 14,5 metra długości pojazdu oświetlonego 160 metrami światełek Led i 6 tysiącami punktów świetlnych wzbudziła furorę wśród mieszkańców. Na Placu Wolności pojawiły się tłumy, które chciały skorzystać z atrakcji organizowanych przez Coca Colę. A było ich sporo. Wymienić można, chociażby, wizytę i zdjęcia w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, możliwość przygotowania prezentu w „fabryce upominków”, czy stworzenie własnej kartki świątecznej ze zdjęciem lub spersonalizowanej puszki słynnego napoju. Z kolei miłośnicy elektroniki mogli doświadczyć niezwykłej przejażdżki saniami świętego Mikołaja przy użyciu okularów VR.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama