Czas na zmiany - Nowa strategia firmy Antalis

Data publikacji: grudzień 2016

Z początkiem nowego roku firma Antalis Polska wprowadza zmiany do profilu swojej działalności. Od tej pory działalność firmy skoncentrowana będzie na strategicznie wybranych obszarach. W ramach sektora komunikacji wizualnej zmiany wiązać się będą z rezygnacją z obsługi segmentu przemysłowo-budowlanego, który nie pasuje do globalnej strategii korporacji, i rozwojem innych, kluczowych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa, m.in. segmentu reklamowego. Jak zapewniają władze firmy, jej wcześniejsze zobowiązania w stosunku do partnerów biznesowych zostaną wypełnione zgodnie z ustalonym harmonogramem.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama