Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Drinkomat na RemaDays

Drinkomat firmy iMedia jest całkowitą nowością na rynku. Ponad 20 letnie doświadczenie w produkcji infokiosków i terminali self-service zaowocowało stworzeniem perfekcyjnej maszyny, która pozwala tworzyć drinki w oparciu o dziesięć podstawowych składników. Ich proporcje użytkownik ustala samodzielnie za pomocą intuicyjnego interfejsu. Pośród dostępnych na targach RemaDays 2019  dostępne były takie klasyki jak MaiTai, Tequila Sunrise czy Cosmopolitan, jednakże lista dostępnych opcji może być zdecydowanie dłuższa – cóż, ogranicza nas tylko wyobraźnia i nasze preferencje smakowe.

 

Zarwane noce programistów i godziny spędzone na testach sprawiły, że oprogramowanie sterujące, pozwalające stworzyć idealne drinki, działa perfekcyjnie.  Urządzenie cechuje przyjazny interface użytkownika i możliwość samodzielnego komponowania własnych drinków z poziomu dedykowanej aplikacji do zarządzania drinkomatem.

 

W opracowaniu jest nowa wersja obsługująca do 20 składników, większy ekran dotykowy oraz nowa aplikacja pozwalające użytkownikowi urządzenia na komponowanie własnego drinka bezpośrednio na ekranie dotykowym podczas jego zamawiania.  Urządzenie będzie dostępne w sprzedaży od maja. Możliwe będzie też jego wynajęcie.

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama