Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Droga do sukcesu

Każdy sportowiec, bez względu na to czy uprawia swoją dyscyplinę wyczynowo czy amatorsko, doskonale wie, że dobre wyniki okupione są zazwyczaj dziesiątkami, jeśli nie setkami godzin ciężkiej pracy i dużą ilością porażek. Właśnie do owych niepowodzeń postanowił nawiązać w swojej kampanii promującej buty przeznaczone dla biegaczy Adidas. Firma udowadnia, że kwestia prób i niepowodzeń nie dotyczy jedynie jej klientów, ale także kwestii projektowania jak najbardziej funkcjonalnego sportowego obuwia. Na plakatach, które można było zobaczyć w Holandii pokazane są nieudane prototypy i części butów, które nie weszły do ostatecznej produkcji. Nie zaprezentowano nawet promowanego produktu. Jest to z pewnością ciekawa perspektywa. Grupa docelowa, jaką są biegacze, doskonale wie, że niczego nie udaje się osiągnąć bez nakładów ciężkiej pracy. Pokazanie, że tworzenie idealnych butów dla nich także nie było łatwe, może naprawdę dobrze wpłynąć na wizerunek marki. Ważne jest również to, że zaprezentowane w tej kampanii plakaty znacznie odróżniają się od tradycyjnych kreacji promujących tego rodzaju produkty. Z tego względu skuteczniej przyciągają uwagę. Za kampanię odpowiada Studio Lore.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama