Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

InPost partnerem Tour de France. Promocja marki w Europie

Od 2024 roku Grupa InPost zostanie oficjalnym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France. Partnerstwo jest dla InPostu, działającego we Francji pod marką Mondial Relay, okazją do poszerzenia świadomości istnienia marki wśród europejskich konsumentów. Przyszłoroczny wyścig wystartuje z Florencji. Kolarze będą rywalizować na terenie Włoch i Francji. Wydarzenie to będzie okazją do promocji marki Mondial Relay na terenie obu krajów, gdzie znajduje się łącznie prawie 16 tysięcy punktów PUDO oraz blisko 5,5 tysiąca paczkomatów. We Francji i krajach Beneluksu InPost działający pod marką Mondial Relay jest jednym z liderów w zakresie dostaw.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama