Adres strony:  http://www.visualcommunication.pl/pg/pl/news/interaktywne_kupowanie.html

Interaktywne kupowanie

Pomysłów na letnie promowanie produktów można mieć naprawdę wiele. Przykładem może być niezwykła, przypominająca znajdujący się pod stopami mural instalacja artystyczna stworzona na zlecenie marki Havaianas, która pojawiła się na słynnej promenadzie Venice Boardwalk w Los Angeles. Po nakierowaniu aparatu w smartfonie na to niezwykłe malowidło specjalna aplikacja pomagała dobrać klapki marki. Dzieło to było częścią akcji „Step Into Summer” brazylijskiej marki Havaianas, zaś za jego wykonanie odpowiedzialny był artysta Buff Monster. Niezwykła instalacja pomagała za pomocą sztucznej inteligencji dobrać obuwie. Na czym dokładnie to polegało? Po nakierowaniu na malowidło aparatu w smartfonie specjalna aplikacja marki, wykorzystująca system Google Vision AI, dobierała klapki pasujące do danego fragmentu instalacji. Krótko po tym pojawiała się też opcja zakupu danej pary. Pomysł wydaje się bardzo ciekawy, zastanawia jednak dlaczego aplikacja wykorzystująca sztuczną inteligencję dobierała buty pasujące do podłogowego muralu, a nie najlepsze klapki pasujące do stóp danej osoby?

« poprzedni   |   następny » « wróć