Kampania edukacyjna Pekao. Bądźmy #CYBERczujni

Pekao wystartował z nową, ogólnopolską kampanią w mediach społecznościowych „Bądźmy #CYBERczujni”, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat cyberbezpieczeństwa. Inicjatywa realizowana jest w ramach programu #cyberPekao.
 

© Bank Pekao

Jak wynika z raportu Banku Pekao „Czy czujesz się bezpiecznie w Internecie”, aż 13 mln dorosłych internautów zostało poszkodowanych w wyniku co najmniej jednego cyberprzestępstwa. Fałszywe SMS-y, podszywanie pod pracowników banku, prośby o szybki przelew i z pozoru atrakcyjne inwestycje. Wachlarz metod, którymi każdego dnia cyberprzestępcy próbują wykraść dane lub pieniądze jest szeroki. Biorąc pod uwagę rosnące w przestrzeni cyfrowej niebezpieczeństwa oraz społeczne potrzeby edukacyjne, bank przygotował kampanię społeczną, mającą na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie potencjalnych zagrożeń w wirtualnym świecie.

W ramach kampanii bank wyemituje łącznie 6 spotów, a każdy z nich będzie przedstawiał inny rodzaj zagrożenia. 30 sekundowe nagrania przedstawiają bohatera w codziennych sytuacjach, kiedy mierzy się z próbą wyłudzenia danych bądź pieniędzy. Wszystkie historie prowadzą do kilku krótkich porad, jak należy postępować w przypadku możliwości cyberataku. Poza kampanią w internecie, Bank Pekao stawia również na edukację offline. Przez cały listopad przy ulicy Jaworzyńskiej 8 w Warszawie będzie można oglądać interaktywny mural, przedstawiający kilkadziesiąt pytań retorycznych na temat różnych rodzajów cyberzagrożeń. Kampania ma dotrzeć do jak najszerszej publiczności, dlatego twórcy kampanii stworzyli nieszablonowy, przykuwający uwagę, a także intrygujący i zachęcający do refleksji interaktywny mural. Obrazy pojawiające się na ekranie zwiększą świadomość odbiorców, a także zwrócą uwagę na problem coraz częściej pojawiających się cyfrowych niebezpieczeństw.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty